cassandraaa

Alla inlägg under augusti 2011

Av cassandra the one - 17 augusti 2011 08:05

hejsan bloggen!

igår var så jävla roligt, jag var med niklas,dennis,nattah, simon, aras, & casper!

Sedan så sticker vi till netto och vem ser man inte där ? jo CRAAIIZ !

så vi smsa han och lite sånt, sen kom han ut & nu smsar jag mer med han & ska träffa han idag med nattah,dennis,niklas, aras och simon.. vet dock inte om casper ska med men jaja!

jag gick upp klockan kvart över sex idag, sjuuuukt ovanligt för det har ALDRIG hänt innan ;o

nu har jag inte många dagar kvar denna veckan i sverige! :(

idag ska jag till elineberg ju, sen imorgon blir det nog detsamma, fredag ska jag vara med eva, och lördag med sam och nattah! Sen söndag blir det snabbt ga, sen hem och äta, sen gå och lägga sig.. Sen åker jag på måndag folket :)

'& jag har åkt på en förjävla förkylning!

hadet ' -!

puss ;*

 

Av cassandra the one - 13 augusti 2011 12:31

hejsan bloggen, var ett tag sen nu. Kan förklara bort mig också!

För ca 2 veckor sen blev jag matförgiftad, dagen då jag skulle till bakken, perfekt timing, ellerhur?  Sen så höll väl det i ca 5-6 dagar. Jag hann gå på helsingborgsfestivalen men bara en dag, lördagen då! Asså det var så jävla roligt, önskar vi kunde göra om det tusen gånger om! Började med att jag och nattah gick till tågstationen och tog tåget vid sex tiden. Så började nattah bråka '& snea redan på tåget :D

Sedan när vi hoppade av tåget så gick vi med sharre och marcella & träffade melvin, filip och deras gäng, sedan hörde man röster som ropade "lilla cassie" hah, '& så kollar jag dig så ser jag alle, jesper, eric, pada - gänget som tycker att det är så himla roligt att kalla mig för liten :)

vi träffade otroligt mycket folk, och jag bråkade med en tjej som kallade nattah för slampa, så skyller hon på att hon är ledsen, men naaw, putte, I DONT FKN CARE!

Men aja, sommarlovet har ju varit härligt annars, men det varade inte så länge tycker jag eller ? :o

Har varit en hel del i nyvång :)

och jag har besökt elineberg 2 gånger,

samt helsingborg några gånger,

åstorp också,

öhm, rydebäck.

ja, orkar inte rabbla upp mera,

btw, fick en dubbelsäng i förrgår som min kära mamma ligger och sover i nu  :)

snart ska jag ringa nattah.

och sen ska jag antagligen till nyvång eller till elineberg eller så stannar jag i ödåkra ;p

puss på er !

- läs, följ och sprid, jag är ju återigen aktiv:p

    

Presentation


FÖLJ & KOMMENTERA :*

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Måste tjejer vara bruna till sommaren ?
 Ja, absolut!
 Nej!
 Vet inte, bryr mig inte, dom är okej!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards