cassandraaa

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

hade bloggpaus, sorry! ;//

Av cassandra the one - 14 april 2011 20:19

hhejsan bloggen, !

jaa, nu kan jag berätta en hel del ., men gör de kortfattat !:)

idag va jag med hanna, och marcello, jag fick gå in till nattah och väcka hon, .. hon sover fan dygnet runt ? ;o - jag förstår inte hur hon pallar? , men aja, älskar henne så sjukt mycket endå !

var i viken i söndags med nattah & anton, så stack vi till skolan i närheten & va med 12 andra personer, aja, men kul hade vi !?=)

har haft så jääävla mycket med plugget, åååh !

igår va jag hemma hos nattah på kvällen och vi drack såklart påskmust, eller på mitt & nattahs språk " flummust" xd

blir ÄNTLIGEN fredag imorgon & en hel jävla veckas lov, SOOOOFT !

fest med nattah på törsdag & navelpiercing under lovet, oooohjaa !


pusss på er, & tack för att ni läser, imorgon blir en ny underbar dag med nattah !  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cassandra the one - 7 juli 2012 21:28

hey, shiit, har inte skrivit ett inlägg på sjukt länge nu. men tänkte börja blogga igen ! idag vaknade jag bredvid alexandra och vi åkte och solade i solarium i 40 minuter, efter det åkte vi hem till mig och chillade lite och nu ska vi va med lite...

Av cassandra the one - 17 augusti 2011 08:05


hejsan bloggen! igår var så jävla roligt, jag var med niklas,dennis,nattah, simon, aras, & casper! Sedan så sticker vi till netto och vem ser man inte där ? jo CRAAIIZ ! så vi smsa han och lite sånt, sen kom han ut & nu smsar jag mer med han & ...

Av cassandra the one - 13 augusti 2011 12:31


hejsan bloggen, var ett tag sen nu. Kan förklara bort mig också! För ca 2 veckor sen blev jag matförgiftad, dagen då jag skulle till bakken, perfekt timing, ellerhur?  Sen så höll väl det i ca 5-6 dagar. Jag hann gå på helsingborgsfestivalen men ba...

Av cassandra the one - 29 juli 2011 11:35


cha bloggen, förlåt för att jag inte har bloggat så bra, men jag har liksom inte varit helt frisk. I onsdags var jag på bakken med felicia forsberg. Jag hade ont i magen hela dagen och trodde det berodde på att jag inte hade ätit något, så jag åt s...

Av cassandra the one - 24 juli 2011 21:25


hej bloggen, jag har inte glömt bort er! idag har jag varit i nyvång hos den finaste killen av alla!dennis var också med! imorgon blir det att sticka till nyvång.. igen och jag saknar nattah ''/ iallafall,på onsdag ska jag och min familj och ma...

Presentation


FÖLJ & KOMMENTERA :*

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Måste tjejer vara bruna till sommaren ?
 Ja, absolut!
 Nej!
 Vet inte, bryr mig inte, dom är okej!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards