cassandraaa

Alla inlägg under mars 2011

Av cassandra the one - 29 mars 2011 11:35

hejsan alla bloggläsare ! :)

nu sitter jag i gamleby i småland med mina klasskamrater x'd

sitter i skolhuset nu vid datorn, tv & snackar med filip, amanda, linus, anton kevin och några fler, och självklart är jag och amanda de enda tjejerna som vågar bjuda på oss :D
amanda cerny jag älskar dig min underbara ängel! (a)

saknar er i ödåkra/helsingborg ! ;((

bloggar mer sen, ska kolla film nu om 20 minuter, men ska mobba linus och filip och anton OCH AMANDA GÖR HENNES FKN PIERCING :@@@

pusshej §

ska till stan sen, bloggar kanske ikväll ..

puss

Av cassandra the one - 27 mars 2011 21:38

bloggpaus nu..

läger imorgon, bloggar på fredag igen ! :)<3


puss finns på telefonen :)


 
Av cassandra the one - 27 mars 2011 11:45

heejsan alla bloggläsare ! :)

blir viken senare med nattah ! (a)

ska bli så jävla roligt, jag kommer ta lite bilder som jag lägger ut på bloggen !§

haha gårdagen (L)

va på fritan och hade riktigt kul !!

sen så träffade man efterlängtande amanda & hanna..

fuck amanda, är så jävla avundsjuk på hennes mage & vad som finns där ! ;s

*sssh* denna gången läser hon inte x'd

ska duscha nu & göra v mig, men bloggar mer sen.

puss <3



 

Av cassandra the one - 26 mars 2011 23:16

hejsan alla ! :)

aa, igår sov man med ronja & my :)

hade sjukt kul, tack för dagen/natten brudar !

sen så stack jag till nattah innan idag typ vid två tiden ?!

'& så stack vi till helsingborg (stan) och va med douglas, calle, calle, och anton :D

hade sjuuuukt kul !

sen så stack vi hem vid sju tiden och så packade nattah, sen stack vi till fritan & nu har vi precis kommit hem (:

'& nattah sover här inatt <3


- imorgon blirre viken med älsklingen nattah & träffa calle och anton.. =)

bloggar mer imorgon, vi ses ! :*


kyss och smek !

Av cassandra the one - 26 mars 2011 12:11

hhejsan bloggen ! :)

har sovit över med mina älsklingar ronja && my ! 

riktigt grym dag/natt & morgon :D

då blir de nog att anton & calle kommer till mig & nattah idag :)
& imorgon ska vi till dem.

kvällen igår var fett rolig på fritan, tack brudar, - rebecka, ronja, my, nattah !§


på måndag sticker jag till gamleby i småland i en skolvecka.. :((
så kommer inte vara aktiv vid bloggen om jag inte får tag på en dator :// §§



bloggar mer sen.

puss !  

Av cassandra the one - 24 mars 2011 23:04

hhej bloggen ;*

- igen

faktiskt så är STORA cassandra ganska trött,ska kolla på film och sen nanna kudden x'd

träffar nattah imorgon någon gång, sen ska man sova över med my & ronja :D
sööööndag, jag längtar ;$$$$


men puss !'


/cassandra

Av cassandra the one - 24 mars 2011 20:43

nejnej, jag har inte glömt bort er, är fortfarande aktiv ?! ;)

idag var jag i skolan & hos tandläkaren, puuuh, men så hade jag tydligen missat en undersökning så jag fick gå dit en gång till -.-'

så fick jag en tid tio över fyra & så träffade jag mamma på GA?! :d

haha, så gullig som hon är så kör hon mig till tandläkaren och hämtade mig (a)

beställde också tid hos frissan idag till imorgon, så imorgon klipper cassandra sig (H)

*¨kungligt* :D

Sen träffade jag nattah idag, och som alltid har vi kul och är ganska failade i vårt beteende , HAHA !

söndag blir de viken , JIIIIIHOOO !!

studiedag imorgon också, ännu bättre ! :D

fortsätt kolla

och LÄS, FÖLJ OCH SPRID  ! ;p<3


puss




 

Av cassandra the one - 23 mars 2011 12:53

adå, nu är det dags för frågestund, om du har någon fråga, vilken som helst, så bara ställ den, den kan vara anonym om du vill ! jag säger till innan jag avslutar frågestunden så ni hinner ställa en fråga om ni vill!

kör igång & ställ en fråga eller två  ! :)

För att ställa er fråga så skriver ni en kommentar i detta inlägget!

- jag svarar på allt jag kan svara på!

Presentation


FÖLJ & KOMMENTERA :*

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Måste tjejer vara bruna till sommaren ?
 Ja, absolut!
 Nej!
 Vet inte, bryr mig inte, dom är okej!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards