cassandraaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av cassandra the one - 22 augusti 2010 20:32

ja först så satte jag mig vid datan igårkväll, gick kanske & la mig vil 00.00 eller något.

så somnade jag i filippas säng xdd

sen så var jag as trött när jag vaknade, filippa skulle städa vid 12.00 ?!

sen så var jag med nattah & sen gick jag hem sen så blev de väla med nattah xpp

sen så gick jag hem & käkade och sen så kom felle och jag & hon tog hål i öronen,'

fan vad stolt jag är :$

japp, de var nog dagen och nu sitter jag hos pernilla& morbror vid datan :d<3

imorgon skola :D'

första veckan & sista dan, sen börjar mitt helvete ;p'

puss på rumpahn xp <33

Av cassandra the one - 9 augusti 2010 11:48

idag så ska man va med älskling ( felle ) & vi ska till åstorp & träffa robin & jacob (a)

Felicia du är min värld & jag släpper aldrig din hand älskling.§§§

vi 2 & ingen annan forlajf <3

Aja, idag så ska dagen bli bäst & jag älskar min felicia ! <3


13/7- 10 - Bästavänner nu då & föralltid, bara vi 2 :)) <3

du är mitt liv bebis (L)



Av cassandra the one - 7 augusti 2010 22:35

hihi, hej alla bloggläsare :))

idag har jag vatt med älskling ( felle )

o vi har vatt i helsingborg, ja, gjort allt möjligt.

Så satt vi & väntade i 3.4 timmar på hampus & conny & rasmus, sen så hade dem typ bestämt att dem skulle åka iväg.

Jag & felle har haft en otroligt fin dag, jag älskar felicia mest!

imorgon ska vi till åstorp (a)

O just nu sitter man & myser med familjen ;))

Saknar felicia!<3



- & ellen och nattah, ha så roligt i småland.. :d <3

Hoppas ni har kul (h'


- & snart ska jag & efterlängtade eleni va :D§§§

puss alla ! :*



(L)

Av cassandra the one - 6 augusti 2010 11:20

idag blir det att man ska ner till stan & luncha med familjen :))

Sen blir det förmodligen danmark & åka dit och SHOOOPPAA (a)

& det tror jag alla vet att jag bara ÄLSKAR att SHOPPA x)) <3

Sen så tror jag att jag skippar eskilscuppen för jag shoppar fan & med hellre, & att umgås med familjen e faktiskt roligt !

aja, have it najs (h'<33

Av cassandra the one - 5 augusti 2010 20:42

shiit vad min statistik har sjunk..

kan också bero på hur dålig jag har varit på att blogga här, men har haft fullt upp,, :$$

aja, imorgon blir det norrvalla med bebiisen ( felicia )

och där ska vi kolla på eskilscuppen (a)

Lovar att jag ska vara mer aktiv på min blogg & min statistik mååååååste höjas !

nu ska jag käka pannkakor :d <3

- någon man ser imorgon på eskilscuppen ?

puuuuuss på alla bloggläsare (h' §§

Presentation


FÖLJ & KOMMENTERA :*

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Måste tjejer vara bruna till sommaren ?
 Ja, absolut!
 Nej!
 Vet inte, bryr mig inte, dom är okej!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards