cassandraaa

Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra the one - 28 februari 2011 17:21

den kvällen..

den hatar jag..

jag älskar dig gumman..

16/7-08 !!

natalie , du finns i min fantasi !

Av cassandra the one - 27 februari 2011 22:28

jaja, då kom man precis hem !

Har varit med mamma i stan och solat !

fett skönt & avkopplande..

jag börjar bli lite småtrött nu?!?



läs , följ och sprid ? ;*<3

Av cassandra the one - 27 februari 2011 11:34

I think about me,think about us, how it's gonna to bee ?




Aja, idag vaknade jag typ vid halv elva tiden & satte mig vid datorn direkt ..

Haha, jag var och handlade med mamma igår så körde hon ner till gläntan så jag bara " var ska du ?"
hon bara " till lanet "

Sen hoppade jag av bilen och säger " kommer du då ?"

så hon bara " vi gör de imorgon " !

Så idag blir det nog att sticka till gläntan med min kära moder ! :D

*utegångsförbud* i hate it ! ;s

MEN läs, följ & sprid ! ;**


/ Cassie

Av cassandra the one - 26 februari 2011 21:24

Riktigt seg dag idag.

fyfan ..

gårdagen sög ! -.-

Aja, men idag har jag bara suttigt vid datan, och kolllat på tv & just nu snackar jag med krille på skype, jag och han är kungliga !(y'

HAHA vi har hemligheter som ingen får veta (a)

sen så började Jiiimpa snacka med mej idag, förvånad blev jag men jaja. !

Klippt min lugg helt själv... fast det blev fel, för jag har inte raklugg, så råkade jag klippa den rakt när jag skulle klippa den sne ;$

men nu ska jag fortsätta snacka med krille ! :D'

läs,följ && sprid !


Av cassandra the one - 19 februari 2011 23:51

 


Natalie simonsen, om jag skulle skriva exakt allt jag kände för dig så skulle jag till slut ha skrivit hela jävla bibeln, eller så hade jag inte kunnat sluta skriva.

Den 16 juli 2011 har vi känt varandra i 3 år !

förstår du hur underbar den känslan är att få kalla dej för min bästavän ?

de är så jävla underbart !

man kan inte jämföra dina och mina minnen med någon annans !

för de är obeskrivliga, korkade, roliga men underbara minnen som vi två delar tillsammans !

Vi har så lätt att snacka om allt tillsammans, vi kan berätta våra mörkaste hemligheter för varandra för att vi kan verkligen lita på varandra till 210 % nattah !

Din syster och min mamma är närma vänner,

samt min mamma och din mamma !

asså nattah gumman !

om en stjärna hade tänts varje gång jag hade tänkt på dej så hade fan och med natten varit ljusare än dagen.

ALDRIG att vi ska skiljas åt och då menar jag A-L-D-R-I-G !

jag älskar dig obeskrivligt bästavän !<3

// dincassieh

Av cassandra the one - 13 februari 2011 10:53

hejsan alla !

igår så va jag med på amigo !

tycker alla ska kolla på svt/barnkanalen den 29 april, bara för att min syster och hennes kompis vann hela amigo ?!! :D

Idag så blir de älsklingen, och alla vet ju att det är ronja ! :)

vi ska på bio med eliott och mike (a)

sen ska jag också va en liten stund med nattah blatta :d <3


läs , följ och sprid ! (y)

kyss och smek !

Av cassandra the one - 11 februari 2011 22:49

 


UUSSH PÅ BILDEN !

haha jag har inte varit aktiv vid min blogg längre, men tänkte bli de igen ?! :)


11/2-11 älskar dig ! <3



idag har dagen varit underbar..

nattah har varit sjuk, men drog med henne ut endå, och när hon hostar så låter hon som om hon har fått en gås i halsen ! ( sssh, hon får inte veta ) ;*


aja, ha de gött && fortsätt att läsa min blogg (a)

Av cassandra the one - 10 februari 2011 14:18

  Du kan väl fan inte bete dej som du gör?

jag pallar inte dej mer, du tror du kan styra mej & du ?

jag mår bara sämre för varje dag.

jjust sshuuutup !


btw. älskar min nattah !

Presentation


FÖLJ & KOMMENTERA :*

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Måste tjejer vara bruna till sommaren ?
 Ja, absolut!
 Nej!
 Vet inte, bryr mig inte, dom är okej!

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards